cambridgeutmaning.blogg.se

VARNING NEWBIE KÖP&SÄLJ

Publicerad 2016-05-02 13:39:21 i Allmänt,

Goddag!
 
Jag blir faktiskt väldigt irriterad och frusterad över visa idioter som är admins i diverse grupper på facebook. Jag hade lagt upp lite newbie kläder i ovannämnda grupp där jag även sa att hämtning var ok, jag glömde att man inte fick puffa sin annons utan att sänka priset och blev tillsagd. När jag skulle göra detta var annonserna borta och jag utkastad ur gruppen, antagligen hade någon annan idiot skvallrat om lögnen som står om mig på varningsgruppens blogg..Men vet ni jag har bevis att detta är LÖGN och ingenting annat, det är polisanmält och tydligen är vi många som anmält dom som har både gruppen och bloggen.
 
En ordentlig admin i en grupp litar inte på rykten utan tar reda på fakta utav den som det gäller, i detta fall mig men ingenting. Antagligen är det små fjortisar till admin som inte är gamla nog att knu**a heller så jag struntar i vilket. Vore jag admin i en grupp skulle jag ta reda på fakta och se om det finns bevis på att det är lögn. Vill inte lägga ut beviset hur som helst då det står nr till den som anklagar mig.
 
Tyvärr är sista idioten inte född än och så är livet.
 
Vore jag er skulle jag gå ur denna grupp omedelbart.
 
Ha en fin dag, nu ska jag till sjukhuset med grabben.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela