cambridgeutmaning.blogg.se

långhelg

Publicerad 2016-05-05 17:23:52 i

Halloj!

Nu äntligen funkar min mobil igen. Den har varit lite creepy sedan igår morse. 

Christian vägde sig idag och är nu nere på 80 talet på vågen. Så stolt över honom. Han vägde från början 96 kg och är nere på 89 kg nu.

Jag väger mig på måndag när jag ska till min rådgivare :) men vägde mig här om dagen och vågen visade minus 1 kg i allafall. 

All minus är ju bra. 

För övrigt är det långhelg nu fram till måndag eftermiddag. 

Vi i familjen är lite förkylda också, oerhört jobbigt i denna värme tycker jag. 

Dessutom har lilleman på 18 månader lärt sig klättra upp på diskbänken nu :-( men han har ju en bra lärare :)

Nu ska snart ungarna äta kvällsmat sedan sova, dom är jätte trötta allihopa.

Ha en fortsatt trevlig kväll. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela