cambridgeutmaning.blogg.se

Kourtney Kardashian=Bitch

Publicerad 2016-05-03 09:19:38 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Måste få skriva av mig lite ang Kourtney Kardashian. Jag har följt keeping up with the kardashians och khloe och kourtney in the hamptons nu ett tag och jag blir riktigt lack när jag ser hur Kourtney behandlar Scott och även sin övriga familj ibland. Han får verkligen inte göra någonting och hon är en riktigt bitch som gnäller och tror hon äger alla. Jag förstår att Scott tröttna på henne och att dom nummera är skilda. Jag hade också blivit knäpp av att vara tillsammans med en sådan människa ärligt talat. Jag hoppas såklart att hon är snäll i verkligheten men det tvivlar jag på när hon beter sig som en diva i tv framför miljontals tittare. 
 
Khole gillar jag, i allafall i dessa program. Hon verkar vara en toppen tjej. Kim är väl ok hon också utom att hon tror hon kan göra precis vad hon vill och när hon vill. Om inget annat har hon söta ungar :)
 
Trots detta är det svårt att inte titta :) någon mer som glor på detta. 
 
För övrigt börjar ungarna lite senare på dagis idag eftersom jag och C ska på möte kl 13. Verkar bli riktigt fint väder idag också.  Annars är det rätt lugnt här också, ska duscha och sådär innan vi ska åka sedan.
 
Elias har somnat i soffan nu också, han var nog trött. Joline och Oliwer leker och busar som vanligt.
 
Nu ska jag ta lite kaffe och om ca 1 timme ska Christian väckas.
 
Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela