cambridgeutmaning.blogg.se

Grattis svärmor

Publicerad 2016-05-01 06:27:09 i Personligt/Bilder,

Idag fyller världens bästa svärmor år. Lite roligt är det att hon heter Maj och fyller år 1:a maj :) 

Helgen är snart slut för denna gång och vi går redan in i maj månad. Nu tycker jag värmen borde komma, har hört att det är snö på sina håll i landet fortfarande. 

I fredags jobbade C extra några timmar på kvällen så det var rätt lugnt. Igår kom mina svärföräldrar förbi i vanlig ordning och med sig hade dom en jätte fin tårta som vi faktiskt tog en bit av. Jätte god var den. Dessutom hämta vi ut Elias nya cykelhjälm med spiderman på som han så länge önskat sig så den gick han omkring med igår hela eftermiddagen :) idag blir det lugnt tror jag, barnen ska få gå ut och cykla lite idag tänkte jag. 

Imorgon var det tänkt att jag skulle till min rådgivare igen men tror tyvärr inte det kommer hinnas med. Elias ska till ortopeden kl 15 och C åker till jobbet kl 16 så det blir tajt om tid där tyvärr. Tycker Elias tid är viktigare då han bara går dit en gång om året. 

Nu är 2 av 3 barn vakna så jag får skriva mer sedan. 

Ha en fortsatt trevlig dag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela