cambridgeutmaning.blogg.se

Värmande ord

Publicerad 2016-04-08 23:17:56 i Allmänt,

Ett sista inlägg innan läggdags. Tyvärr är Elias sjuk, hostar jätte mycket. Låter så hemskt.
 
Fick ett fint inlägg från en tjej som ville ha lite kläder utav mig. Tänkte dela med mig av det då det värmde. Snäll som jag är gick jag med på halva portot nu och resten när hon fått kläderna :) hon blev jätte glad.
 
Verkligen jättesnällt för alla fina kläder, uppskattar det enormt och oavsett vad några skrivit för dumt så är du iaf en vardagshjälte för mig <3 hoppas du inte tar åt dig av dumma kommentarer du fått för det snälla du gör. 
Kram
 
Bara en sådan kommentar värmer och gör mycket för en.
 
Nu lägger jag mig och kommer sänka mer imorgon så håll utkik. Kram och sovgott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela