cambridgeutmaning.blogg.se

Lycklig liten tjej

Publicerad 2016-04-28 06:05:01 i Personligt/Bilder,

Godmorgon!
 
Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen men det är fullt upp daglligen med 3 ligister :) men nu innan barnen vaknar tar jag mig tiden till det.
 
Jag kommer lägga ut bikinin under dagen igen eftersom jag inte kan läsa folks kommentarer :( har inte kunnat göra det på flera veckor, om det är fel på blogg eller ej kan jag dock inte svara på men det funkar inte i vilket fall, så tänkte göra ett nytt försök sedan.
 
Paketet jag skicka med kläder till en tjej i början på april kom fram relativt snabbt och hon blev överlycklig. 
 
Idag kom kläderna! Stort stort tack! <3
Jag slog in frostbaddräkten i present till dottern, när hon öppnade den blev hon överlycklig och längtar ännu mer till sommaren nu. Hon undrade förstås vart ifrån jag fått tag på den och berättade då om er så hon säger också TACK! Så nu går hon här hemma i baddräkt och vägrar ta av sig den! <3
Hon verkligen älskar frost!
Stort tack igen
 
Sånt gör mig lycklig. Hon betala frakten endast och kläderna skänkte jag, känns faktiskt hur bra som helst. Kan jag så hjälper jag gärna till, så är det bara. För att hon skulle känna sig säker så låg jag ute med halva fraktavgiften tills hon fick kläderna och då fick jag resterande, funkade jätte bra :)
 
I måndags var jag hos min rådgivare och vågen visade då minus 3 kg och måttbandet minus 5 cm runt magen. Jag blev glad och är jätte nöjd med tanke på att jag haft mina unnardagar på helgerna. Men nu jävlar kör jag stenhårt en månad åtminstone. 
 
Jag hoppas regnet håller sig borta idag så jag kan ta en PW med Oliwer i vagnen när jag lämnat E och J på dagis. 
 
Nu ska jag dricka lite kaffe och plocka fram dagens kläder till barnen :) kommer skriva under dagen igen.
 
Kram till er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela