cambridgeutmaning.blogg.se

En kväll/natt på akuten

Publicerad 2016-04-21 06:54:26 i Personligt/Bilder,

Godmorgon! 

Förlåt för dålig uppdatering men jag fick åka in akut igår vid 18 tiden pga det jag skrev i gårdagens inlägg. Har fortfarande stora problem och ingen vet vad det är.

Jag fick göra EKG, tog 3 rör blod, det klämdes&kändes på mig och dom lyssna på hjärtat och lungorna både en och tre gånger. Kl 01 inatt var jag hemma dock utan ett svar då ALLT såg bra ut. Skönt det på ett sätt att det inte var hjärtat i allafall men hon på 1177 trodde det var lungorna. Så ger det inte med sig ska jag kontakta VC och kräva en röntgen av lungorna. 

Så idag blir det mycket vila och ta det lugnt. Trots dåligt med vatten igår pga detta så fortsätter vågen visa neråt och jag befinner mig i ketos fortfarande.

Nu ska jag ge barnen frukost och kläder på sig innan jag ska lämna på dagis. Skriver förhoppningsvis sen.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela