cambridgeutmaning.blogg.se

bortskänkes fortsättning mammakläder

Publicerad 2016-04-08 19:26:23 i Personligt/Bilder,

Folk får självklart göra som dom vill när det gäller mina sänkes pga lögn på nätet. Jag har till och med bevis på att det inte stämmer.

I allafall att jag sänker är för jag är snäll. I allafall tycker JAG det. Hade gärna betalat portot för alla men jag är liksom ingen miljonär. Man kan även hämta i Linköping. 

Fortsätter mina sänkes här 

Newbie tröja i strl 104

Kläder från lundmyr of sweden. Byxorna är strl 3-6 månader och bodyn 6-12 månader 

Body i strl 68

Mammalinne i strl L

Mammalinne i strl L

Mammalinne /tunika i strl L

Mamma leggings i strl XL 

Kommentarer

Postat av: S

Publicerad 2016-04-08 21:28:05

Intresserad av leggingsen och dom blåa kläderna från lundmyr of sweden:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela