cambridgeutmaning.blogg.se

Blogg paus

Publicerad 2016-04-11 11:03:20 i Personligt/Bilder,

God morgon!
 
Sitter här på biblioteket pga vårt internet ligger nere av någon anledning så jag kommer inte in på nätet varken via datorn eller mobilen just nu. Ville bara säga detta och att jag inte glömt er. Kommer istället lägga upp bikinin när detta funkar eftersom jag har bilden i mobilen på den.
 
För övrigt är det måndag och strålande solsken. Ungarna är på dagis och livet är på topp.
 
Skulle gått till min rådgivare idag men eftersom veckan inte gick som jag ville så skjuter jag på det en vecka. Nu är jag frisk igen och hoppas på bättre resultat denna vecka.
 
Måste sticka nu men ville bara ksriva några rader. Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela