cambridgeutmaning.blogg.se

Barnkläder sänkes fortsättning

Publicerad 2016-04-09 16:27:54 i Personligt/Bilder,

Hej!
 
Ursäkta för ett sent inlägg men det har varit fullt upp hela dagen. Jag och flickan åkte in till stan i förmiddags och gjorde några ärenden.
 
Jag har lagt till ytterligare några foton här med barnkläder jag sänker bort mot portot. MEN för att göra det lite roligare så har jag köpt 2 M påsar från posten och därför ska två stycken få välja det dom vill fylla den med under allt jag sänker bort. Det kostar ingenting och jag står för frakten såklart så KÖR :) Allt i detta inlägg finns kvar.
 
Bara berätta vilket/vilka plagg du vill ha så kommer jag välja två ikväll. Glöm inte mail adress vid kommentaren så jag kan höra av mig till er.
 
Kommer om en stund lägga upp en otrolig sak, i allafall jag tycker det. Bara att hålla utkik. Kommer även lägga upp lite smink osv från kända märken, sådant jag inte avänder, impuls köp osv. Bättre någon annan får nytta av det än att jag ska kasta det.
 
För övrigt önskar jag er en toppen dag. Ni får jätte gärna dela bloggen så fler kan få ta del av mina sänkes annonser.
 
Kram på er 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela