cambridgeutmaning.blogg.se

Avundsjuka bitterfittor

Publicerad 2016-04-10 05:56:58 i Personligt/Bilder,

Godmorgon!
 
Tyvärr blev det lite krångel osv igår kväll och jag la därmed bloggen åt sidan under kvällen. Det har kommit fram att folk tycker det är irriterande med alla mina inlägg men ärligt talat skiter jag fullständigt i det och kör mitt race.
Varför sån avundsjuka?? antingen är det avundsjuka eller så kan dessa personer inte ha något roligt liv som orkar försöka förstöra för andra, jag hoppas folk gör likadant mot dom så får dom smaka på sin egen medicin. Eftersom JAG är den mogna av oss så lägger inte jag så stor energi på det.
 
Gillar inte folk min blogg, det jag skriver i den osv så fine, det är tyvärr inte mitt problem. Man kan inte gilla allt, det gör jag inte jag heller.
 
Jag tycker i allafall att jag är snäll som sänker bort barnens urvuxna kläder, saker man inte använder som dessutom är helt nytt. Men folk gillar tydligen inte detta eller så är det ren och skär avundsjuka att dom inte har saker att göra samma sak med. Jag mår BRA av att veta att jag hjälper någon annan.
 
För övrigt vaknade Elias för tidigt enligt mig, innan 5.30 var klockan idag. Jag är glad att jag har turen att vila några timmar varje dag även i veckorna då C jobbar kväll/natt. Annars hade nog jag gått in i väggen för länge sedan kan jag tänka mig.
 
Och nu hör jag O spöka där uppe så ska väl hämta honom också, ge dom frukost osv så jag skriver sedan.
 
Skulle sänka bort en helt NY bikini från friis och company men jag funderar på att inte göra detta när folk är så jävla otacksamna att dom måste anmäla en till facebook för att jag delar min blogg där.
 
Kram och ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela