cambridgeutmaning.blogg.se

Äntligen ketos

Publicerad 2016-04-20 05:51:00 i Viktminskningen,

Godmorgon! 

Har sovit otroligt dåligt inatt, har så fruktansvärt ont på hela vänstra sidan på ryggen, skuldran och hela vägen ner. Gör ont vad jag än gör. Kände av det igår kväll när jag skulle lägga mig. 

3:e veckan är här och jag får säga att detta är första veckan det går riktigt bra. Vecka 1 tog jag medicin pga min hosta så jag fick sova några timmar på natten och vecka 2 var man bortbjuden och jag tog beslutet att unna mig i lördags.

Sedan måndag 18/4 vecka 3 har det gått super. Jag är inne på dag 3 och är redan i ketos. Känns hur bra som helst. Resultatet sedan i måndags är - 2,8 kg på vågen så jag är nöjd. Nu kommer jag däremot inte väga mig förrän på lördag, har lovat Christian det :) ska bli kul att se hans resultat också.

Man blir oerhört motiverad när man ser vågen gå neråt sakta men säkert. 

För övrigt sitter jag här och dricker svart kaffe, tror aldrig jag kommer vänja mig vid det även om det är lättare att dricka nu än i början. Väntar på att barnen ska vakna också. Min mamma kom upp från Skåne i måndags så hon är också här. Kul med sällskap på kvällarna när C jobbar. 

Jag kommer uppdatera senare med en ny sänkes.

Kram och ha en bra dag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela