cambridgeutmaning.blogg.se

-3,4 kg sedan i måndags

Publicerad 2016-04-22 11:08:06 i Personligt/Bilder, Viktminskningen,

Hej!

Nu äntligen orkar jag blogga igen. Jag mår jätte bra och mina problem är borta så gott som. På måndag ska jag träffa min rådgivare igen men spänningen att vakna varje dag och väga sig är otrolig, man är som ett barn på julafton. 

Sedan i måndags 18/4 har jag gått ner 3,4 kg och det känns jätte bra. Ska försöka att inte väga mig förrän på måndag nu, då har det gått en vecka utan något fusk, eller intagning av medicin. Bara mina 3 shakar och vatten :)

För övrigt är det FREDAG och Christian är ledig. Vet inte än vad som händer i helgen men något blir det säkert. 

Lovar att lägga upp en skänkes innan dagens slut.

Nu ska jag ta lite kaffe. En bild på min vackra dotter nedan. 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela